Tuesday 12 February 2013

Legaaaa...

huishhh..
Assalamualaikum.... perghhh.. letak je pek loreng terus ringan badan.. huh.. salonpass pun tak mampu nak buat aku rasa lega macam nih.. bajet baru balik berjuang la pulak kan..hihi.. seronok yang amat bila sesampai je di bilik.. dalam kepala hotak ni nak basuh baju bersih2, mandi banyak2, makan sodapp2.. memandangkan hari ni aku adalah besday girl.. aku rasa nak buat apa aku suka.. huarghhh2.. mak aihh,, seronok benorr hati ni.. besyukur segalanya selamat, cuma ada la kenangan yang mencengkam kalbu sanubari, huh, cop mohor dua ekor pacat di badan.. hahahhaa... nakal betul la pacat-pacat kat hutan tuh.. ehemmm2... mungkinkah sebab aku berdarah manis? ..weeee... to be continue..




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...