Friday 8 March 2013

Tragedi BB1M

Salam sejahtera ;)

Demam BB1M kembali. Tapi banyak kisah suka and duka.. Ofkos nak crita yg duka-duka.. semenjak dapat BB1M 26 Feb lepas, seronok tak terhingga, lompat2.. hajat nak beli buku tu ler, buku ni ler, tak sangka nak guna BB1M tu pun mencabar, maybe kat sesetengah tempat je kut. Rasa macam nak pelangkung orang, banyak sangat songeh mongehhh!


Tragedi 1 :
Sesampai kat kaunter, letak buku atas kaunter.. dengan konpidennye bagi la selai BB1M, sebab after total up regenye RM52.57. Orang kaunter tu pun belek-belek BB1M tadi, then dia mintak baucer yang lain-lain... Ingatkan nak buat apa, Katanya cop kat belakang baucer tu tak boleh bertindih atas tulisan 'peraturan' tu. Perghhh, tapi tak pa, gua masih suam-suam kuku lagi. Nasib baik ada satu daripada 5 tu, yang cop tak tertindih. Alhamdulillah.. kalau idak, angkut balik buku-buku tu p simpan kat rak..huh!


Tragedi 2 :
Memandangkan gua baru tulis nama and IC number untuk 1 baucer yang direject tu, so, gua kena la tulis kat baucer yang kedai tu nak. Maka, pen pun berjoget2 lah atas baucer tuh. Baru gua tulis 'SITI', boleh dia cakap .. ' aaaa tulisan you tu kasi cantik eh, nanti susah nak baca'.. helllooo.. gua buat tulisan paling cantik abad ini oke! tak de la stupid sangat gua nak tulis hodoh2.. ni marah da start nak masuk level baru, panas air masak baru nak mendidih.. oke2! cool mannnnn~


Tragedi 3 :
Tiba la masa nak sambung tulis nama bapak, tapi, time ni la tak muat nak tulis pulak dah.. Dia pun mencelah, 'you  lain kali tulis kecik2 sikit haaa'.. huh! rasa macam nak jolok pen masuk idung diaaaa! banyak cakap la you.. gua da malas nak layan dia tuh. buat bodoh je. lantak kau la nak mengomel apa2 pun.. bila dia tgk gua da panas, pandai pulak dia buat-buat gelak bagai. elehhhh~

Apa-apa pun kena sabar, nasib baik tak keluar perkatan-perkataan maut dari mulut gua..huh!
maaf la orang kaunter tu yeeeeee~
mood : marah!



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...