Tuesday 2 October 2012

Tuhan Jagakan Dia

BEAUTIFUL SONG FROM LOVING MAN

Oooke, first of all, this song much meaningful for me, sebab di tujukan khas oleh my future husband selama-lamanya untuk suri, , ala2 evergreen la, nanti kalau dah dapat cucu cicit pun boleh dengar lagi, so0o0 suwittt... ;D 



Hanya dirimu yang ku cinta
Takkan membuat aku jatuh cinta lagi
Aku merasa kau yang terbaik untuk diriku

Walau ku tahu kau tak sempurna
Takkan membuat aku jauh darimu
Apa adanya ku kan tetaap setia kepadamu

Tuhan jagakan dia
Dia kekasihku, kan tetap milikku

Aku sungguh mencintai
Sungguh menyayangi setulus hatiku


* Ni je la ye, sebab lirik seterusnya same je macam yang atas nih... 
Actually, the history of this song adalah dalam 2 hari lepas , kitorang ade pertengkaran sikit berkenaan dengan tarikh bertunang, almaklumlah, rombongan pihak laki dari Johor, so susah la sikit nak atur antara 2 famili ni, tapi masing-masing nak mengalah, so tak lame sangat la nak berperang. Hmmm pasangan mana yang tak bertengkar, susah nak jadi sehati sejiwa nih.. Dalam apa2 hal pun, salah sorang mesti kene ade yang mengalah, tambah2 kita yang ladies ni la, lelaki ni memang ego tinggi macam pokok nyior ( pokok nyoq bak hang!!) susah nak jatuhkan ego depe2 nih.. Tak pe, memang Allah ciptakan wanita ni untuk bersabar, kalau same2 baran kang alamatnya jemah tak de la erti berumahtangga.. Ehemmm3, bercakap macam da kawen pulak yang menaip nih..weeee~
Anyway, thanks dear untuk lagu nih,,,,
saya tahu, kadang-kadang saya ni kurang sabar, tapi saya akan cuba untuk bersabar, sebab abang da banyak berkorban untuk hubungan kita, dari segi duit, moral n everything... 
Hope i'll be the best suri for u :)


amin~


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...